Trots op je Goggleface

Trends & Gadgets
door Mike

Zo trots zelfs dat je er je merk naar noemt. Dat zijn Pascal van Veenendaal en Leon Götz. Twee nuchtere Hollandse jongens, verzot op het leven in de bergen en te herkennen aan de skibril die lang na het wintersportseizoen nog in hun gezicht gebrand staat. Sinds kort zijn ze zelfs in de zomer aan hun goggleface te herkennen. Niet aan de witte vlek in hun gezicht, maar aan hun caps die vernoemd zijn naar het wintersport fenomeen.

Voor de twee skileraren in hun twintiger jaren betekent een goggleface meer dan enkel de bevestiging dat je huid verkleurt in de zon. Voor hen staat de goggleface gelijk aan een lifestyle die de liefde voor het skiën en snowboarden uitdraagt. Een naam voor hun nieuwe lifestyle brand was dan ook snel gekozen: ‘Goggleface’, met hoofdletter.

De jonge ondernemers hebben onlangs hun eerste lijn caps geïntroduceerd, wat nog maar een start is van hun collectie. Waar de tijd hen brengt is nog onduidelijk. Hun ideeën noemen ze nog fantasieën en of het volgende product een skibril of een trui wordt blijft gissen. ‘Alles op zijn tijd,’ aldus Pascal, ‘want er moet nog wel geskied worden. Het is belangrijk dat mensen ons concept leuk vinden en dat wij plezier hebben in het ontwikkelen van het merk.’

Goggleface

Het blijft dus even afwachten welke weg Goggleface inslaat. De focus ligt nu in ieder geval op de vette basic caps die in verschillende kleuren beschikbaar zijn, maar altijd het speelse Goggleface logo op de voorkant dragen. Bestellen doe je door een mail te sturen naar de wintersportliefhebbers en meer informatie vind je via hun website.