Niet alleen de wintersporters zijn weer wakker geworden, ook de skimerken zijn weer actief. We zien de reclamecampagnes weer volop langskomen en worden weer in de verleiding gebracht om een aankoop te doen. Het ene merk doet dat heel zakelijk en het andere merk gebruikt wat meer humor in de reclame. Dit laatste heeft skimerk HEAD dit jaar ook gedaan. Naast dat zij verschillende topsporters op serieuze manier sponsoren, hebben zij dit jaar ook een hilarische reclamespot ontwikkeld.
Het is als merk uiteraard belangrijk om jezelf te binden met de wintersportdoelgroep. Wat de meest succesvolle manier is om dit te bereiken is bij elke campagne weer verschillend. Dat humor werkt weten we allemaal en dat moet HEAD ook gedacht hebben toen zij de onderstaande reclamespot ontwikkelde. Geweldig om op die manier de goede eigenschappen van de materialen naar voren te brengen. Wat vinden jullie er van?
Skimerk HEAD in de media
Skimerk HEAD weet het elk jaar weer voor elkaar te krijgen om op te vallen in de media. Zij sponsoren natuurlijk topsporters zoals Ted Ligety en Lindsey Vonn. Zij hebben een geweldige manier van zichzelf in de markt zetten waar HEAD uiteraard van profiteert. Zie bijvoorbeeld het onderstaande bericht dat wij publiceerden.
Wist je dat Max Verstappen en Lindsey Vonn elkaar ook kennen?
HEAD biedt Max Verstappen ski’s aan voor tweede date Lindsey Vonn