Nieuwsalert per mail ontvangen

Val Thorens pakt onderscheiding bij Place Marketing Forum

Waar Val Thorens in 2013 al gekozen werd tot beste skigebied ter wereld tijdens de World Ski Awards, kunnen zij nu ook de onderscheiding voor het gebied met de beste gebiedsmarketing in de prijzenkast plaatsen. Tijdens het Place Marketing Forum dat plaatsvond op 16 en 17 oktober heeft het populaire skigebied deze onderscheiding gekregen.

Val Thorens viel in de prijzen bij het onderdeel Vernieuwing en Resultaten op het gebied van beheer en commercialisatie, persaandacht en internationale erkenning. “Deze award is een echte erkenning voor Val Thorens en alle betrokken personen en het onderstreept onze strategische keuzes en inspanningen van de afgelopen jaren. We zijn er ontzettend trots op onderscheiden te worden met de Futuroscoop, naast andere grote jongens zoals Miami, Amsterdam en Connect Ireland. Het was voor ons een groot genoegen om onze strategie ‘Live United’ te presenteren aan talrijke experts op het gebied van gebiedsmarketing, dankzij Joël Gayet.Wij hebben een intens moment vol emoties beleefd terwijl de gehele zaal zijn enthousiasme uitte en met opgeheven armen het gebaar van Live United nabootste. Dit alles moedigt ons aan om deze aanpak verder voort te zetten, om nog beter aan de wensen van onze klanten te voldoen, en om handreikingen te geven aan onze mensen om gezamenlijk invulling te geven aan de Live United beweging”, aldus directeur van het Bureau voor Toerisme van Val Thorens.

Het jaarlijkse internationale congres presenteert elk jaar de beste marketing activiteiten van skigebieden. Dit wordt georganiseerd door Leerstoel Aantrekkingskracht en Nieuwe Gebiedsmarketing (Chaire Attractvité et Nouveau Marketing Territorial) en geven 30 Franse en Internationale experts op het gebied van gebiedsmarketing de kans om ervaringen te delen met 400 professionals die zich dagelijks bezighouden met de vraagstukken rondom de aantrekkingskracht van gebieden.

Nieuwsalerts ontvangen?

Schrijf je in