Nieuwsbrief per mail ontvangen

Let op: je moet je aanmelding bevestigen per mail

O’Neill en Philips lanceren headphone met ‘Hunt’

Wintersportredacteur

‘The toughest headphone we have ever made”, aldus Philips en O’Neill over ‘The Crash’. De hoofdband overleeft tot maar liefst 1500kg aan statische kracht, whatever that may be. Ik zou ‘m zeker graag op deze ruigheid testen, maar veel interessanter is de manier waarop de headphone wordt gepromoot. De bedrijven jagen naar iemand die dezelfde kracht, performance en uithoudingsvermogen heeft als The Crash. In hun ‘hunt’ kiezen ze een winnaar die een jaar lang deel uitmaakt van hun wereldwijde pro team – en die wordt dik gesponsord.

Niet slecht, om aan je kleinkinderen te vertellen dat je met Jeremy Jones en Ane Enderud in een team hebt gezeten. Je regelt het van achter je computer. Vier foto’s van jezelf uploaden waaruit blijkt dat jij je grenzen meer verlegt dan een ander en een filmpje posten waarin je uitlegt waarom jij moet winnen. Dat een beetje promoten binnen je vriendenkring en klaar is kees. Kees moet er natuurlijk wel voor zorgen dat de teamriders en marketingmanagers hem erbij willen hebben, dus creativiteit is een vereiste.

De neodymium-drivers van 40 mm zorgen voor een helder High Definition-geluid met een diep basgeluid in de hoofdtelefoon. Een metalen behuizing beschermt de driver en geluidskamer. Microfoon en afstandsbediening voor muziek en telefoonoproepen op de iPhone zijn geïntegreerd. Draag je de headphone regelmatig om je nek, dan kun je hem naar een zogenaamde ‘chillmodus’ verstellen. Volgens Philips is de headphone ‘ontworpen en ontwikkeld om een van de beste Philips-hoofdtelefoons te worden.’ Wil je de headphone, dan zou ik eerst pogen ‘The Hunt’ te winnen. In de winkel betaal je namelijk € 399,99 voor de accessoire.

Nieuwsalerts ontvangen?

Schrijf je in