Nieuwsbrief per mail ontvangen

Let op: je moet je aanmelding bevestigen per mail

Dutchweek introduceert nieuwe huisstijl

Wintersportredacteur

De afgelopen jaren is de Dutchweek organisatie flink gegroeid. Het in 2003 geboren platform heeft zich ontwikkeld tot eventorganisator en organiseert deze winter al 5 evenementen in verschillende skigebieden. Het merk is de oude identiteit ontgroeid en introduceerde vandaag daarom een nieuwe huisstijl.

Ontwikkeling

Vanuit de passie voor wintersport en feesten is Dutchweek gegroeid tot een succesvolle wintersportevent organisatie die zowel nationale als internationale gasten aantrekt. De combinatie van gezelligheid, goede dj’s en artiesten en de goede organisatie van de evenementen trekt steeds meer wintersportgebieden aan die hun eigen Dutchweek event willen. Er werd begonnen met een Dutchweek Italia, vervolgens met Dutchweek Saalbach en ondertussen kennen we ook Dutchweek Gerlos, Dutchweek Norway en is dit jaar Dutchweek Zell am See – Kaprun gepland. Wat volgt er nog meer de komende jaren?

Organisatie

Oprichter Wim de Zwart is al sinds 2003 betrokken bij Dutchweek. Wat begonnen is als een eenvoudig platform ter promotie van wintersport is door de visie van De Zwart uitgegroeid tot een internationale wintersportbeleving. Met de komst van Anouk Schrijver in 2013 is de organisatie verder geprofessionaliseerd en hebben zij de activiteiten kunnen uitbreiden tot maar liefst 5 events in verschillende mooie wintersportgebieden. Sinds januari 2018 zijn beide volledig eigenaar van de Dutchweek organisatie. “We zijn ontzettend trots op de vijf events die we in 2019 gaan neerzetten met ons team en onze partners”, aldus de Zwart. “De organisatie zoals we die nu hebben neergezet biedt een fantastisch platform om verder op uit te breiden zowel qua events als andere internationale mogelijkheden”, vult Schrijver aan.

Lancering nieuw logo

Vandaag om 12.00u presenteerde Dutchweek het nieuwe logo via Instagram. De D en de W van DutchWeek zijn samengevoegd en de kroon heeft plaatsgemaakt voor de Nederlandse leeuw. Wij vinden ‘m creatief bedacht en vinden het nieuwe logo erg fris! Het wordt wel even wennen, omdat de afgelopen jaren het oranje logo overal te zien is geweest, maar dat is vast snel gebeurd.

 

View this post on Instagram

 

It is time to show our true face: The Dutch Lion.

A post shared by Dutchweek.nl (@dutchweeknl) on

Wat vind jij van het nieuwe logo?

Bestel nu je Dutchweek bandje:

Nieuwsalerts ontvangen?

Schrijf je in