KitzSki

© Skiinformatie.nl

Onderzoek naar het online kijkgedrag op YouTube

Veel mensen kunnen uren kijken naar video’s op YouTube. Van vlogs tot reisvideo’s en grappige fails. Je kunt het je zo gek niet bedenken of het staat online. Ook zelf zijn we actief op YouTube. Je hebt de afgelopen winters vast de afleveringen van 24 UUR IN voorbij zien komen. Maar hoe zit het nou eigenlijk met het kijkgedrag van de Nederlandse bevolking op YouTube? In hoeverre hebben jullie de afgelopen drie jaar kennis gemaakt met 24 UUR IN? En wat vinden jullie er eigenlijk van? Hoog tijd voor een onderzoek!

Het onderzoek

Het onderzoek bestudeert het online kijkgedrag van de Nederlandse bevolking tussen de 25 en 54 jaar oud op YouTube. Maar het blijft niet bij YouTube in het algemeen, het onderzoek gaat namelijk dieper in op jullie kennis en mening over het YouTubekanaal van 24 UUR IN. Aan de hand van de resultaten van het onderzoek, kijken we naar de mogelijkheden om het YouTubekanaal van 24 UUR IN te verbeteren.

Help mij afstuderen

In deze bizarre tijden kan ik mijn stage bij Skiinformatie.nl gelukkig gewoon afmaken (en dat kan prima vanuit huis). Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar het online kijkgedrag van de Nederlandse bevolking op YouTube. Heb je wat tijd over, heb je een Nederlandse nationaliteit en ben je tussen 25 en 54 jaar? Vul dan de enquête in en help mij afstuderen! (Het neemt maximaal 5 minuten van je tijd in beslag.)

* De resultaten van het onderzoek worden gebruikt voor het schrijven van de afstudeerscriptie van stagiaire Luna Wiericx. Deelname is volledig anoniem. De uiteindelijke resultaten worden mogelijk gepubliceerd in een artikel op Skiinformatie.nl.

Winnen: ski’s van HEAD naar keuze

Ben je een wintersporter in hart en nieren, en heeft dit onderzoek je interesse voor het YouTubekanaal van 24 UUR IN opgewekt? Doe dan snel mee met deze winactie! We verloten namelijk één paar ski’s naar keuze van HEAD. Het enige dat je hiervoor moet doen, is je abonneren op het YouTubekanaal van 24 UUR IN.

De ski’s worden verloot onder alle volgers van het YouTubekanaal van 24 UUR IN. De actie loopt tot eind maart, daarna wordt de winnaar bekendgemaakt. Doe dus nog snel mee!

Heb je onze laatste 24 UUR IN aflevering van Dutchweek Kirchberg al gezien? Die kun je hieronder bekijken.

Deel dit artikel:
Blijf op de hoogte!

Ontvang jij onze nieuwsbrief al?

 *
 *
Vul je e-mailadres in

Waar ben je naar op zoek?