De Albert Heijn heeft weer een succesvolle marketingactie in het leven geroepen: de ei-moticons. De afgelopen tijd waren de stickervellen niet aan te slepen bij de supermarktketen, want kinderen (en volwassenen) wilden natuurlijk een vrolijk Paasontbijt. Ook wij wilden dat, maar dan wel op onze manier.
Marketingactie
Zijn het niet de Wuppies, dan zijn het wel de Welpies of de Beesies. Albert Heijn snapt hoe marketing werkt. Ook met de ei-moticons hebben ze er weer een tijdelijke knaller bij. Duizenden Nederlanders versierden de afgelopen dagen hun eieren met de stickers en deelden die op Facebook, Instagram, Snapchat of Whatsapp. De beelden van de blije eien duiken overal op, wat natuurlijk prachtige reclame is voor de supermarkt van Harry.
Vrolijkmakers
Wij werden vanochtend wakker met een flinke laag sneeuw op de bomen en een lach op ons gezicht. En om die lach te vergroten hebben we ons vermaakt met het versieren van eieren. Niet zoals vroeger met verf, maar dus met de ei-moticons van de Albert Heijn. Zeg zou zelf. Hier word je toch vrolijk van?
Wij wensen jullie nog een mooie Tweede Paasdag. Geniet ervan!