World White Label

Skikledingmerk VISOR steelt Ferrari voor marketingstunt

De kans is groot dat je de afgelopen dagen de video hebt gezien waarin twee gasten op een motor een rode Ferrari stalen. Op de sociale media werd er schande over gesproken en tegelijkertijd de vraag gesteld of de video wel echt was. Vandaag is er dan duidelijkheid, het gaat om een marketingstunt van opkomend skikledingmerk VISOR.

Even je geheugen opfrissen. Waar gaat het over? Afgelopen woensdag stond de bestuurder van een rode Ferrari een beetje te pronken met z’n bolide op een rotonde in Haarlem, waarna hij bijna een vrouw voor haar sokken reed. De man stapte uit en zijn auto werd gestolen. Op Facebook werd de video een aantal miljoen keer bekeken en ook op SBS kwam de video voorbij. Hier de video:

Nu, twee dagen later, komt de aap uit de mouw. Het kledingmerk VISOR Ski Wear liet ons weten dat zij de viral van de gestolen Ferrari in scene hebben gezet. Het doel: aandacht voor hun nieuwe collectie en de introductie van de dader. De dader is ‘The VIZE’, de fictieve persoon die het skikledingmerk de komende tijd gaat ondersteunen bij de verkoop van hun technische kleding. The VIZE laat via zijn eigen communicatiekanalen op een bijzondere manier zien hoe de producten van VISOR in de markt worden vertaald. De kledingproducent bracht de diefstal zelf ook in beeld:

VISOR is acht jaar geleden ontstaan en sindsdien heeft het merk met passie en hartstocht gewerkt aan de productie van skikleding waarin alleen de beste materialen worden gebruikt. Wat het merk uniek maakt is dat het geen tussenpersonen heeft en dus direct aan de consument verkoopt. Kort samengevat: VISOR biedt een collectie met kwalitatieve en functionele skikleding met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij schreven al eerder over het merk en hun unieke manier van werken en hebben het afgelopen seizoen naar grote tevredenheid in kleding van het merk geskied.

Deel dit artikel:
Blijf op de hoogte!

Ontvang jij onze nieuwsbrief al?

 *
 *
Vul je e-mailadres in

Waar ben je naar op zoek?